B-uppsats - here we come!

Jag tog för ovanlighetens skull en skön sovmorgon idag eftersom jag var ledig från skolan! :) Var skönt men ändå inte. Har börjat uppskatta tidiga mornar eftersom dagen blir så mycket mer effektiv då och kosten blir mer balanserad. Så tror faktiskt att just sovmornar får bli begränsade till helger då man kan gå utanför ramarna lite ;) nu vet jag iallafall!

Dagen blev trots sena uppstigningen rätt så bra. Pluggade efter lunch med Nina och Jules inför B-uppsatsen. Känns riktigt bra nu! Vi kom fram till vad vi ville skriva om och hur vi skulle lägga upp strukturen :) riktigt duktiga är vi! Ska bli kul att nu börja leta reda på litteratur och information om allt som vi vill ta reda på. Att undersöka vad människor tycker om socialtjänsten är allmänt intressant enligt mig själv och man kan alltid lära sig hur man på bästa sätt kan bemöta sina klienter. Det är ju trots allt deras upplevelse som är i fokus när de söker hjälp. Nu stundar ca 3 veckor i oavbrutet skrivande och forskande (för det är ju trots allt vad Tina vill kalla det). Lycka till alla i klassen :)

Längtar tills imorgon :) hoppas bilden blir tydligare då!

Nu blir de en promenad och sen mys framför tvn!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0