Girls night out!


Dagen började med att jag vaknade ovanligt pigg kl 7 imorse och kunde till min förvåning inte somna om! :( Tänkte att det bannemig är lördag så jag vägrade gå upp ur sängen innan 9! Typiskt att man vaknar tidigt när man vill sova länge :)

Dagen har varit rätt turbulent rent vädermässigt eftersom jag o jutta har varit ute och cyklat runt i Kalmar. Först blev det giraffen, sen ikea och vidare till citygross..puh! Inte nog med en lång cykeltur, det blåste inte dåligt! Men vi tog oss både dit och sen hem :) så fick vi oss ett träningspass också, perfekt! (dock kanske inte ett effektivt sådant då vi försåg oss med diverse onyttigheter på vägen...men å andra sidan är det ju lördag!)

Strax kommer Nina hit för att diskutera B-uppsatsen över en fördrink innan hela tjejskaran droppar in vid 8. Är riktigt laddad och det kommer bli en galen och rolig kväll som det ALLTID blir när vi samlas! Ni är bäst! <3

Nej nu får jag ta å stöka undan lite innan gästerna kommer..

På återseende! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0