Jeeeses!

Jag å Jutta var ute och gick tidigare ikväll här i krokarna. Och jag säger bara shit vilka hus här finns! Vissa är verkligen gigantiska och superfina :) Dem måste bara ombygga och renoverade men ändå, det är helt galet vad fina dem är! Finns många jag skulle kunna tänka mig att bosätta mig i :) ja tack! För den som inte har något bättre för sig en eftermiddag eller kväll så rekomenderar jag en tur kring området här på stensö och gamla stan!


Infon idag var super! Jag längtar till introduktionen då man får gå bredvid någon i sisådär 80 timmar  :) ska verkligen bli jätteintressant! Fick träffa tjejerna av det sommarvikarierande arbetslaget (3 tjejer av totalt 8 st där 5 är killar). En av dem är väldigt lik mig själv och vi kom jättebra överens! Känns skönt :) Lite trist att inte få träffa grabbarna eftersom det hade varit kul att få ett ansikte på hela arbetsteamet :) Annars var infon väldigt upplysande och jag fick svar på många frågor. Påbörjar förhoppningsvis introduktionen nästa vecka om jag har tur :) nice!

Nu blir det dusch, satc och sen sängen! :)

(ps. vi har en helt underbar liten karl i huset över helgen, och han är verkligen heeelt underbar)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, jaa det är han verkligen! amazing!

2009-04-23 @ 23:16:12
URL: http://jca.blogg.se/
Postat av: Cornelia ♥

Tack <3 Det är så rätt det du skriver! Man måste fokusera på det viktigaste och största problemen. Har aldrig tänkt så förut faktiskt...

Stor kram <3

2009-04-24 @ 15:47:55
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0