Ordning och reda!

Nu har jag i princip färdigställt min hemtenta i vetenskapliga teorier och metoder (7,5p), finally! Riktigt nöjd med mig själv att jag håller den planerade tidsramen :) Har verkligen kämpat för att få en ledig helg eftersom det förväntas andra trevligheter då, inte inkluderat studier.. Får se om jag åker tillbaka i eftermiddag för att finslipa och slutföra eller om jag sköter det på hemmaplan. Känns som att 3 timmar på biblioteket räcker för idag.. Har trots allt varit mycket effektiv! Hejja mig!

Eftermiddagen ska med förhoppning skötas i samma effektiva andra som förmiddagen genom träning och tvättande. Har en helt fantastisk stor tvätthög på mitt golv i rummet som fått träda in då min vanliga tvättkorg inte håller måttet. Högen ska enligt planering vara borttvättat innan dagens slut.. :) Hejja mig igen!

Nu blir det däremot lunch.. 

Bye! :)

Kommentarer
Postat av: Magnus K

Välkommen in i bloggvärlden igen! Hoppas att helgens "trevligheter" (vad det nu handlar om) blir toppen!

2009-04-17 @ 21:46:35
URL: http://magnuskrusell.blogg.se/
Postat av: Frida

oo härligt att du är tillbaka!

min tenta är långt fårn färdig, men skam den som ger sig. har ju till måndag på oss!

kram

2009-04-18 @ 11:09:16
URL: http://fridac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0