Solen lyser upp mitt liv!

Vilken helg det har varit! Och vilket väder! :)

Jag älskar verkligen när man får en känsla av sommar.. det börjar bli grönt på träden och vinden känns varm :) underbart!

I lördags blev de lunch med sambon nere vid slottet. Vi åkte hemifrån utan jackor och kunde kasta av oss koftorna när vi väl lagt oss på filten för att äta. Tänk vad vädret kan få humöret att verkligen skjuta i höjden! Allt i livet känns lättare och man är mer motiverad till att ta tag i saker :) iallafall jag! Dagen fortsatte utomhus och det avnjöts även b&j´s vid slottet samma eftermiddag.. mumma! :) För den som inte provar ben & jerrys-glass så rekomenderar jag starkt detta i sommar! Det är en upplevelse utan dess like och once u go b&j´s you never go back! ♥ Fantastiskt god!

Gårdagen resulterade i en riktigt galen utgång där temat på corehouse var 90-tal!! Detta innebär att musiken som spelade endast härstammade från 90-talet och det var så nostalgiskt att vi blev helt galna för varje låt som spelades! Allt från scatman, rednex, e-type, aqua, paradisio osv. Stämningen var på topp och kvällen var absolut den bästa på länge!

Idag blir det en lugn dag men lite plugg, tacos, promenad och bio :) det blir filmen "I skuggan av värmen". En svensk film som är baserad på en självbiografi av Lotta Thell som handlar om en missbrukshistoria. Den verkar vara väldigt gripande och har även fått mycket bra kritik så det ser jag fram emot! Tack Evve! :)  ♥

Nu blir de en dusch och sen ska det shoppas tacos till middag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0