Lucky me!

Vilken smått stressande start jag hade på denna dagen! Hatar för det första att försova mig när jag har planer innan skolan.. Vad tror ni inte att jag gjorde? Försov mig såklart! Därför hann jag ingen promenad,  inget förplugg och förberedelse innan grupparbetet, suck. Får väl intala mig att det var för en god sak eftersom att jag satt uppe halva natten och färdigställde hemtentan samt läste uppsatser. Så nu har jag tagit igen allt det där jag missade och ska strax ta tag i diskberget från i lördags :) snart är jag ikapp dagens planering!

Innan jag gick till sängs igår funderade jag på hur viktigt det är att ha vänner och familj som verkligen finns där när man behöver prata, en vägg att luta sig mot när det känns jobbigt. Att på egen hand analysera och försöka förstå saker som man inte riktigt är säker på är lite lurigt eftersom man lätt kan tolka fel och förstora upp saker. Då hjälper det att få andras perspektiv och tankar kring en situation vilket gör att man själv lättare kan ta itu med det som känns svårt. Jag är så otroligt glad och lyckligt lottad att jag har många helt underbara vänner som finns där om jag behöver dem. Likaså skulle jag utan tvekan finns där för dem 24/7. För när det gäller problem så tror jag inte på att ensam är stark. Tack för att ni finns, det är ni som verkligen betyder något för mig ♥

Nu ska jag diska och för att underlätta ska jag höja upp volymen med lite florida - right round! ;)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Julia

PUSS! <3

2009-04-20 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0