Våga vägra vara sjuk!

Dagen började med handledning inför b-uppsatsen! Vi är supernöjda med Tina Mattsson och det känns som att hon kommer ge oss bra feedback under hela processen :) skönt! Något mindre skönt var att jag under hela handledningen nös och var tvungen att sitta bakåtlutad med huvudet för att inte lämna förkylningsspår på bordet, suck!..

Tog bestämt beslutet att bege mig till apoteket efter grupptiden och inhandla diverse förkylningskurer :) här ska det minsann inte insjuknas!..Så nu knaprar jag väl ca 20 piller om dagen för att slippa dessa irriterande symptom och så småningom återfå mitt friska tillstånd och därmed även kunna fungera normalt i vardagen :) hejja mig! Man blir verkligen förvånansvärt trött i sjuka tider..

Är för örvigt mycket sugen på att tatuera mig!.. Vet på ett ungefär vart jag vill ha den men är fortfarande osäker på vad jag exakt ska rista in.. letandet fortsätter..lusten växer :) vill skriva något som representerar min personlighet..men vad?..


Hörde ikväll om att varje minut man lever är lånad tid.. Tolkar det som att vad som helst kan inträffa i våra liv som får oss att stanna upp och reflektera över hur vi lever våra liv. Bör vi vara rädda om den tid vi har? Eller bör vi helt enkelt inte tänka så mycket utan bara leva livet intuitivt?

Dags att vila..

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0