What a night!

Alltså det är inte mer än rätt att konstatera hur galna våra förfester är när vi samlas alla tjejer (fick dock inte lagt ut alla på bild men ni är ju helt underbara ändå)! :) Tänk att så söta och annars lugna människor kan bli som ett gäng tokiga ibiza-britter som hittar på nya tokigheter efter de andra! Grymt kul iallafall! Tack för att  ni ännu en gång gjorde festen till en av dem bästa som vanligt! Corehouse var väl sådär, hade varit mindre bra om det inte vore för stjärnan i dj-båset som livade upp hela kvällen! Elie, du är också bäst! :) Dessutom kvällen till ära hade dem promille-tester som man kunde få prova på och se hur hög alkoholhalt man hade...herregud. Högsta damen på listan dem hade var full a la 1,5 promille. Inte bra alltså! :)  Jag tror inte många inklusive mig själv idag reflekterar kring hur mycket och hur ofta studenter faktiskt dricker alkohol. Eftersom att studenter är en konstaterad riskgrupp för att utveckla alkoholberoende så bör vi verkligen vara vaksamma på att tänka efter lite vid varje festtillfälle. Att kanske dricka ett glas vatten mellan drinkarna eller att helt enkelt inte dricka för mycket. Alkoholtestet igår fick iallafall mig att fundera över vilken inställning jag själv har och borde ha till alkohol.

Idag blir det verkligen lugna gatan här hemma.. Jag ska försöka läsa klart sista uppsatsen till granskningen imorgon och även göra en ansträngning till att ta ställning i de olika frågorna så att man kommer någorlunda förberedd till grupparbetet.  Sen har jag även förhoppningen om att skriva klart min hemtentamen till 100 % och även skicka in den :) Känns som att ambitionsnivån är hög idag men det är väl bra att utmana sig själv, speciellt när man är trött som få. Hua!

Wish me luck! Nu ska sällskapa min Jutta till affären och sedan får vi se vad det blir av denna dagen :) 

                                                                                               

                         
Tro det eller ej men bilden togs före festen..
Jag o Jutta


                                             
Är dem inte underbara..

Anna o Caro

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag pekar inte något speciellt finger på bilden utan beskärningen har gjort att peace-tecknet skalats av ;)

2009-04-19 @ 17:12:13
Postat av: Julia

haha, ja jag hivade ju i mig vatten efter det där hemska testet ;D

2009-04-19 @ 17:12:53
URL: http://jca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha ;) mycket bra!

2009-04-19 @ 17:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0