Cypern, Sthlm och Ny pärla!

Vet att det varit en längre torka här sista tiden. Men har verkligen inte haft motivation att skriva, att få ner dem där små orden som egentligen är så enkla att formulera och trycka ner på tangentbordet. Antar att jag är en periodare i bloggandet helt enkelt :)

De sista veckorna har livet varit helt galet. Mycket har hänt och upplevelserna har överträffat varandra. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Därför väljer jag att citera Julia:

Cypern;
SÅ JÄKLA KUL! Det var asfint väder varje dag, vi var på ett av Europas största vattenland, det var fest fest fest, sjukt mycket människor och galna uteklubbar! Jag, Lisa och Carro utgjorde världens bästa trio och våra förfester är oslagbara.
Vi var tanter på stället eftersom nästan alla var yngre än oss. Träffade massa roliga nya männsikor. Vi planterade palmer, håvrade i oss flera liter bacardi, vi dansade, badade, skrattade och hade galna efterfester :D
Är så glad att vi åkte, för det var vekligen helt fantastiskt!
(bilder förväntas snart på bloggen)



Sthlm;
Jag blev såklart krasslig nere på Cypern. Carro blev också sjuk men Lisa klarade sig relativt bra! Är fortfarande sjuk nu.. Möh! Tappade rösten på fredagen när vi skulle åka hem och kunde fortfarande inte prata på lördagsmorronen.. Vi ställde in tipen till Sthlm efter mycket velande. Meen, när klockan var fem och jag och Carro låg o stirrade i taket insåg vi att vi inte kunde ligga där o stirra i taket hela kvällen! Så vi kastade oss iväg till tåget :) Förfest hemma hos Gustav & Jonne och sen blev det Berns! En riktigt bra kväll trots att vi var galet krassliga! Söndagen spenderades i sängen och sen lite överallt i Sthlm! Och på kvällen blev det en liten reunion hemma hos Lisa! (haha, efter två dagar!)

Dagsläget: Så..nu är man alltså tillbaka i Kalmar :) förhoppningsvis på bättringsvägen vad gäller förkylningen. Har äntligen fått tillbaka min motivation till att träna som förut och det ska bli kul att satsa igen så fort hostan är borta, längtar faktiskt! :) Få ordning på kosten, komma i form och må bra helt enkelt!

Kommande: Dem närmaste dagarna väntar guidening, städa och såklart lite party ;) ska njuta av de sista dagarna av sommarlovet helt enkelt! Skolan startar 1 sept och sen är det även lite jobb inplanerat :) saknar faktiskt stället så det ska bli kul med uppdatering!

Passerat: Då var det dags att släppa helt och gå vidare × 2, känns lustigt men skönt! :)

Har köpt en ny pärla också förresten! Samsung SGH F480i Touchwiz, b e a u t i f u l!





Dags att sova lite :) Ciao!





Kommentarer
Postat av: Evelina

Carro var har du tagit vägen???? 27 augusti det är under ALL kritik =D



Vad bruna ni var på kortet förresten, så fint! Vill ha sommar...

2009-11-09 @ 19:37:42
URL: http://knutthebear.blogg.se/
Postat av: LYDIA

Hello you :]

Sugen på en ny vårig och alla-hjärtansdag-inspirerad bloggdesign?? Lucky you, för jag tävlar ut en sån hos mig! Kika in på länken här nedan och anmäl dig.



http://lydiajosefine.blogg.se/2010/february/bloggdesigntavling.html

2010-02-09 @ 10:24:22
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0