Sista lediga dagen innan Visby!

Tog faktiskt ut en sovmorgon idag, vaknade helt utvilad kl 10 och tog en promenad i det fina vädret (jämfört med vädret de sista dagarna). Gillar att ta en promenad innan frukost, då är man verkligen hungrig efteråt och frukosten blir så mycket godare faktiskt!

Även idag är jag ledig från jobb, skönt! Det är verkligen värdefullt att få vara ledig två dagar i streck när man annars arbetar så långa pass. Så mina planer för dagen blir att strax ta mig in till stan för några ärenden och träning. Sen hem och göra mig i ordning för en kväll på Byttan :) ska bli kul! Blir dock ingen supersen kväll eftersom att jobbet kallar imorgon kl 7 igen (tre dagar á kl: 7-18 och tredje dagen åker vi till Visby direkt efter jobbet!). Men att gå ut en stund känns just idag såå mycket bättre än att sitta hemma :)


Byttan (uteserveringen är magisk!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0