Den utlovade recensionen!

Jisses vilket tråkigt väder det är ute! Jag som skulle tagit en mysig promenad till Stensö och satt mig med en bok men icke.. regn och blåst blev det :) kul! 

Kvällen på Strand var supertrevlig! Jag och Julia tog bussen runt 18 till Borgholm för att kunna avnjuta ett par glas innan vi gick in på stället. Några timmar senare anslöt Linnea o co så vi blev ett härligt litet gäng till slut. Även Tom och hans kompisar gjorde oss sällskap en stund :) Utsikten mot havet var helt fantastisk! Kändes nästan som att komma utomlands med hotellbalkonger i stilen: skrikande/lättklädda ungdomar och massa alkohol, hög musik som strömmade från uteserveringen och gaaalet mycket folk i gräset! Alla var på bra humör och minglade runt :)
När kylan smög sig på gick vi in på själva Strand och kunde ganska omgående konstatera att det beryktade partystället mer var en så kallad "köttmarknad" i finlandsfärja-stil. Överallt såg man desperationen i människor ögon och kroppspråk vilket nästan gjorde att det infann sig ett obehag i kroppen emellanåt :) men vi hade riktigt roligt och dansade vid något tillfälle loss till gamla klassiker innan vi tog bussen hemåt vid midnatt. Så min recension av kvällen på Strand blir alltså att det absolut är värt ett par besök sommartid då det var riktigt mysigt att sitta ute och ta några glas, kan tänka mig att det är desto roligare inomhus om man druckit lite mer än vad vi gjorde igår då all desperation inte blir så påtaglig :)  Men den 9e augusti laddar vi för ett återbesök och då är det no mercy som gäller hela natten! :)

                         

Måste ju tillägga att vi såg Peter Swartling och Daniel Breitholtz på Strand igår :) inte dumt alls!

Dags att strukturera dagen lite :) är ju trots allt ledig!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Julia

tack för att du la ut bilden där JAG ser gravid ut, din babian!

2009-07-13 @ 16:00:15
Postat av: Caroline

Hahaha vilken då? Den med dig och steffen? Det är ju hur fint som helst! :)

2009-07-13 @ 20:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0