Falkenberg till Kalmar <3

Alltså, när man vaknar av att det regnar ute på morgonen...finns det någon mer trist? Men det är bara att tänka happy thoughts och försöka se vad som kommer bli bra med dagen istället! Exempelvis idag så anländer mammis o pappis i Kalmar vid lunch :D har saknat dem! Vi ska bara umgås, kanske shoppa lite och äta gott! En skön fredag helt enkelt!

Innan dess ska jag däremot träna och städa mitt rum så att det blir besöksvänligt :) Måste ju också berätta om gårdagen som resulterade i följande:

* Vi klarade B-uppsatsen!
* Vi firade att vi klarat B-uppsatsen med god mat, godis och film!
* Jag kom till insikt med en förändring som komma skall :) hejja mig!

Filmen (End of the line) däremot vad INGEN höjdarrulle så hyr den för guds (hahaha) skull inte! Vi hade ambitionerna om att vi hyrt en bra skräckis men icke, det var en osammanhängande splatter-film med dålig början-handling-slut...



Nu måste ja kila till träningen :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Julia

'för guds skull' HAHAHAHAHAHAHAHHA

2009-06-05 @ 11:38:54
URL: http://jca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0