Älskar roliga nyheter!

Åh vad kul! Denna sommaren kommer bli riktigt grym alltså! (om allt går enligt planerna)

Fick mitt schema precis och mina önskemål kring ledighet i sommar blev precis som dem skulle! :)

1. Jag kommer vara ledig i midsommar vilket innebär att jag firar i Västerås hela den helgen!
2. Sen blev jag även ledig första helgen i juli då västkusten med Julia förhoppningsvis blir av (om sj kan sänka sina vidriga priser)!
3. 17-19 juli blir det Stockholmsveckan i Visby med Julia, Therese och Lisa! Ska bli så kul! Hoppas vi lyckas hitta ett bra boende bara! Om någon har några rekomendationer så feel free att höra av sig! :)
4. Första veckan i augusti är jag ledig tre hela dagar (riktig lyx i mitt jobbschema) och det kanske blir en tripp till hemstaden vem vet...
5. Enligt mitt jobbschema så slutar jag 13 augusti vilket innebär att vi förhoppningsvis kan pysa till något varmt ställe samma helg :D känns bra!


I övrigt så är mitt jobbschema bestående av monstertider a la 7-19 eller 7-17 dem flesta dagarna men jag är inte bitter, for real! Jag kan definitivt ta mig igenom allt när mina önskemål blev uppfyllda! Det tackar man för! :)


Fick även mina skattepengar idag, det tackar jag också för! :D


Nu ska ja ta mig en varm dusch och krypa i myskläderna framför tvn!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Julia

WEEEEEEJ! :D

2009-06-09 @ 20:27:49
URL: http://jca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0