Bättre sent än aldrig!

Ursäkta torkan här på bloggen.. Varit lite mycket sedan innan midsommarhelgen :) men..

Strax dags att bege sig till jobbet då! Känns skönt att jag är ledig imorgon och på fredag, men känns lite mer ansträngande att jag jobbar 7-19 idag.. Ska bli skönt att få sova ut imorgon iallafall. Jag har börjat jobba kl 7 varje morgon denna veckan och kan ju utan tvekan säga att det inte riiiktigt är vad min kropp är van vid :) är verkligen helt slut när jag kommer hem..

Lite update då:
* Midsommarhelgen i Västerås var outstanding och tack Lisa för skivorna! Tog massa bilder så ska försöka lägga upp några nu när jag är ledig ett par dagar :) Det var god mat, god dricka och liiite galet..
* På  fredag blir det klippning och slingning som står på schemat vilket har varit efterlängtat! Mitt hår ser ut som..ja jag vet inte vad och topparna ska vi inte tala om :) så tummen upp för uppfräschning!
* Min kära Juliette kommer hem ikväll (!) och det ska bli så skönt att ha henne hemma igen :) har iofs träffat henne med inte alltför långa mellanrum men ändå! Ska bli härligt att få lite sällskap här hemma, måste ju erkänna att det stundtals varit alldeles...alldeles..dötrist helt själv :)

Nepp, dags att göra lite nytta! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0