Bilder från midsommar finally!

Sådär ja..nu har jag lagt in bilderna från midsommar på datorn :) däremot så försvann typ hälften(!!) så får be Julia att skicka över resterande bilder..alltid gör jag något knas. Men iallafall, här kommer en återblick från midsommarafton!


Fixad!


Fördrink med Julia och..


Therese :)


Alla samlade hemma hos Åsa :)


Julia, Lisa och Linda :)


Maria, Åsa och Juuulia


Jossa och Therese!


Blev alldeles för mycket sånt här! :)



Sådär ja, nu har jag iallafall lagt upp en del bilder! Hoppas ni är nöjda :) De bilder som jag inte fått med bestod i lite lekar och maaaassa kort på julia med vänner (hihi).. Så det innebär alltså att inga av dem var på mig eftersom att jag tog en paus någon gång efter middagen :) som tur var fick jag sällskap med jämna mellanrum!

Thats all for today!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0