Feeling hot hot hot! :)

Måndag och Tisdag är mina lediga dagar denna veckan, jippi!! Varit nere i kalmarsundsparken och solat heeela dagen :) min kropp var nog inte riktigt redo för en heldag på playan (trots upprepade insmörjningar med solkräm).. Men om man har tur så blir de ju brunt så småningom! :) Men kanju verkligen inte påstå att solfrossa är en trevlig upplevelse..blir härligt sen när man ska sova..not! :)

Tränade bodycombat ikväll och jag har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv! Jag och Julia var som två nybadade men grymt kul är det :) funderar på att till hösten ta tag i någon form av kampsport, kanske thaiboxning eller något i den stilen..verkar riktigt nice! Men vill ju även ordna upp min spanska och kanske även ta tag i dansen någon gång så man får väl sätta sig ner någon dag och bestämma sig för vilket.. Blir nog svårt att prioritera allt :)

Imorgon hade jag velat sola och bada, shoppa lite nödvändigheter och även hinna med träning samt tvätt :) får se hur min brända kropp mår imorgon och ta det lite som det kommer.. Nu börjar frossan göra sig påmind så ska ta å krypa under täcket för att undvika den :)

På fredag är det me and my Julia som åker till Falkenberg över helgen för lite minisemester! :D Saknar min Evve då det är första sommaren som vi inte bor på samma ort! ♥ Läääängtar efter västkusten, stranden och peggens glass helt enkelt!


Äkta sandstrand och klippor!


Underbart vackert!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0