Its over!! :)

Hejja världens bästa grupp!

Fy fasiken vad skönt! Nu har vi haft opponering och vi fick endast några få kompletteringar att justera :) dessa gjorde vi klara på direkten och nu är det verkligen verkligen sommar på riktigt!! :) Vi har varit grymt duktiga under hela B-uppsatsperioden och det lönade verkligen sig att jobba hårt! Vi är fria!! (för ca 3 månader iallafall)...Sen är det bara en termin kvar tills den efterlängtade socionomexamen!

Nu blir det till att börja klura på vad man ska skriva om till hösten när det vankas C-uppsats :) vi har våra funderingar och det känns riktigt spännande! Avslöjar inte riktigt vad ännu ;) men tids nog!

Men jag ska inte börja tänka på hösten riktigt ännu hehe.. Nu ska jag längta lite tills föräldrarna kommer imorgon och försöka inse att jag är pluggfri! :D

En färdigsallad från Maxi, lite jordgubbar och vaniljkesella är jag värd dagen till ära!
V for victory! :)




Så..

Ciao vänner!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis till uppsatsen! Så himla skönt att ha den avklarad, men i och med att ni (tydligen) var världens bästa grupp så var det väl givet att ni skulle klara det galant ;) Jag längtar till klockan 12 imorgon, för då har jag också SOMMARLOV. Det ska bli så skönt =) Ha en underbar sommar så syns vi om ett tag! Puss & kram

2009-06-04 @ 21:23:10
URL: http://knutthebear.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack vännen! <3

Fick reda på under dagen att vi blivit godkända också så det kunde inte vara bättre! Känns så himla skönt! Lycka till med tentan imorgon :) är säker på att det kommer gå bra! Vi hörs snart! Puss!

2009-06-05 @ 00:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0