Tvungen att..

..bara skriva av mig lite.. Vet att jag inte lagt upp några bilder från midsommar (kräksommar) ännu men det kommer så småningom! Detta inlägget är bara ur en lite egoistisk vinkel då jag måste notera att det under imorgonkvällen väntar något oväntat :) kan dock inte avslöja riktigt vad ännu men det involverar mig själv och ytterligare en person.. Sa innan att det inte ..men måste nog erkänna att det iallafall finns en liiiten fjäril där någonstans... önskar att det blir en bra kväll och att jag inte blir besviken :)



Dags att kick the crap ur min babe!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Julia

hihi

2009-06-25 @ 21:46:29
Postat av: Evelina

Kan du avslöja nu då?! Snacka om att man blir nyfiken när du skriver så ;)

2009-06-29 @ 21:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0