Bra att ha sina personliga mål!

Puh! Kom precis hem från en låååång promenad.. Har gått sedan typ 11 i förmiddags :) är lite fattigare, men nöjd!

Har under dagen investerat i en sedan länge planerad veckomåls-bok. Och då menar jag mål som i att man sätter upp några mål för varje vecka som man ska sträva efter att nå, visst låter det bra? Jag tror helhjärtat på att det är lättare att sträva efter något om det finns nedskrivet som en liten påminnelse. Det behöver inte vara något stort.. Har under en tid letat efter rätt bok men inte hittat någon, förrän idag! Jag har haft mina små krav på hur den ska vara utformad och på en bokhandel i stan fann jag den :) En liten rosa bok med en paljett-krona på i silver, bokmärket hänger i ett silverband med en liten pärla, perfekt!


Nu ska det uppfyllas!


Nu har Julia åkt till Västerås. Känns tomt här hemma.

Nu ska jag snart bege mig till träningen.. inte jättemotiverad då det känns som att mina ben behöver vila. Men ska bannemig göra ett försök :)


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0