Weekend to remember..

Vilken riktigt kanonhelg det har varit!


Strax efter lunch på fredagen anlände mina föräldrar till kalmar från falkenberg. Efter en kort stund kunde jag konstatera att jag har världens bästa föräldrar! De har i hela mitt liv ställt upp för mig i alla väder och jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dem. Blir helt glad i hela kroppen när jag tänker på dem just nu. Tack mamma och pappa för att ni är ni!


Lördagens planer införlivades med grillning,poolbad och kubbspel hemma hos Sussi och Mange med gäster. Var verkligen supertrevligt och kvällen/natten avslutades på byttan efter några mycket smarriga drinkar och skratt. Måste bli fler gånger av detta i sommar!

Idag sov jag verkligen ut och har därför inte hunnit med så mycket vettigt. Har kollat lite film och gossip girl med min favorit och nu inväntar jag ännu en film kl 21. Blir nog twister som visas på 4an eller talladega nights på 3an. Hur som helst så ska det bli skönt att vara förvisad till soffan ikväll.. Sist men inte minst, kvällens bästa är definitivt när Blair äntligen fick sin Chuck! Helt fantastiskt!

Lägger upp lite bilder från grillningen igår :)

Ciao!


Jonas, Mange och Anders


Sweet Sussi o Maria


En glad Andreas :)


Jonas tar ett dopp!


Gaby o Junior vill hälsa ;)


Gott med rabarberpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0