Bra dagar borde vara varje dag!

Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra! :)

Kanske beror det på vädret, eller vad man drömmer om på nätterna, eller helt enkelt vilken inställning man vaknar upp med just den dagen? I vilket fall så känns just idag som en helt fantastisk dag. Jag vaknade upp helt utvilad och upptäckte till min förtjusning att solen sken utanför :) tänk vad lite sol ändå kan bidra med till humöret. Sen fick jag sällskap på morgonpromenaden vilket gjorde den mycket roligare (plus att Julia på vägen fick syn på ett studsmatta som hon skulle testa haha) trist att jag inte hade kameran med!

Hittade precis massor av uråldriga skivor med gamla bilder och det är häftigt hur man själv förändras och hur livet i sig förändras på bara några år...


Julia o Jag 30 aug 2006 (nollningen)



Evve 2006



Buckingham Palace



Lääängesen..


Roligt med lite nostalgi.. man glömmer lätt!

Nu ska jag testa på E-line på NC :) spännande!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag känner nästan inte igen oss :) Galet!

2009-06-09 @ 14:39:48
URL: http://jca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej det är helt galet haha ;)

2009-06-09 @ 15:44:40
Postat av: Evelina

Det kan man kalla gamla kort! Det på mig har jag nog aldrig sett, var har du hittat det?! =D Nu är jag hemma igen jag ringer någon gång i veckan! Kram

2009-06-13 @ 18:48:45
Postat av: Caroline

Hittade den på nån skiva ;) hade ju lite bilder från den tiden!

2009-06-25 @ 17:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0