Vart har dagen egentligen tagit vägen?

Hade en hel lista med saker jag skulle hinna med men har väl knappt hunnit med hälften :) tänkte att jag skulle hinna med att bland annat städa lägenheten för att det inte kommer finnas tid till alla mina måsten innan jag åker till västerås på torsdag. Jobbar ju hela helgen och måndag-onsdag så är jag på utbildning hela dagarna, sen åker jag tidigt torsdagmorgon...puh!.. Blir till att försöka göra lite i taget helt enkelt! (yeah right...) 

Har iallafall under dagen hunnit med att träna, handla mat, fixat en supersöt klänning till midsommar och lagat galet mycket chili con quorn (tack för receptet julia!) ;) Skulle även slingat håret idag men det hanns inte med :( får kanske ta med det upp till vässan och försöka fixa det på torsdagskvällen (?).. får klura på det.

                            

Nu blir de en varm dusch och lite te framför tvn, det står mellan hans och hennes (svt1) eller att göra en pudel (kanal5) till detta ska jag lyxa till det med lite olika melonsorter, vardagslyx!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Julia

Sööt klänning!

Haha, ser att mina matlådor kommer till användning där hemma ;) höhö

saknar dig!

2009-06-12 @ 22:25:38
URL: http://jca.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack!

Haha japp! Mina räckte visst inte till ;)

Saknar dig också! Men inte så långt kvar nu :D

2009-06-13 @ 06:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0