Dags för good old blondie!

Har varit lit dålig på att uppdatera här senaste tiden men har inte haft någon skrivlust helt enkelt. Men nu så! :)

Valborgshelgen var heelt underbar! Den spenderades i solen men vänner och massa gott att äta! Vet inte vad jag skulle göra utan alla dessa fantastiska personer! Kommer verkligen sakna Anna och Evve över sommaren då dem beger sig hemåt för att arbeta på hemmaplan :( Som tur är reser inte alla mina hjärtan iväg utan jag får behålla ett par stycken här i Kalmar! :)

Förkylningen börjar äntligen släppa och jag kan förhoppningsvis träna som vanligt denna vecka, wohoo! Om bara min förbannade näsa kunde sluta rinna så skulle allt vara toppen :)

Sitter just nu men färg i håret.. eller rättare sagt en slingning som förhoppningsvis ska ta mig ett steg närmare blondt igen! :) Japp ni läste helt rätt! Jag ska bli bloooond! Trivs superbra i mitt bruna svall men känner att jag inte riktigt orkar med färgningen som ska göras varje månad för att hindra mitt blonda hår från att växa ut.. Så its time for a change helt enkelt! Har faktiskt saknat mitt blonda jag senaste tiden :) kan nog bli fint till sommaren också! Vad tror ni?

På onsdag är det dags för första dagen på sommarvikariatet! :) Känns superspännande men samtidigt lite skrämmande :) hoppas på det bästa! Ska infinna mig kl 9.00. Wish me luck!

Annars händer det inte så mycket i veckan. Mycket plugg, träning och ..ja..det var väl det hela :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åhh spännande, hoppas att håret blir fint! =) Åh nej jag skriver B-uppsats med två blondiner.. Hur ska detta gå?! Haha ;)

Hoppas att första dagen på jobbet blir kanon! Vi ses vid lunch!

2009-05-05 @ 08:19:18
URL: http://regnbagsglitter.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha ;) kanske bli kaaaatastrof! Tack det hoppas jag med! Vi ses sen gumman!

2009-05-05 @ 09:09:52
Postat av: Evelina

Och jag kommer sakna dig och Kalmar! Hur känns håret? Jag minns när du först blev mörk, då kände jag inte igen dig så går jag förbi dig på stan utan att hälsa är det föra att jag inte känner igen dig nu heller ;) Lycka till imorgon, hoppas det går bra!

2009-05-05 @ 17:52:36
URL: http://knutthebear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0