Dumma regn!




Börjar jobba idag kl 7.00 vilket innebär att jag var uppe redan kl 4.00 imorse (inatt) för att ta min dagliga morgonpromenad runt stensö, men vad händer!?

Jo det ÖSREGNAR när jag öppnar ytterdörren! :(  Har provat att gå med paralply förut men det var ingen hit..bara att stänga igen dörren, gå in igen och försöka fördriva tiden på annat vis..(ex blogga och sortera tvätt)

Detta innebär alltså att jag måste flytta min nedrans promenad till sent ikväll eftersom att jag slutar jobbet kl 17 och är hemma från träningen vid 21 och därmed förmodligen kommer somna sent ikväll också, suck! Men jag är inte bitter! ;)

Nu blire frukost sen packa väskan for work!

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ett tips är att tagga ner träningshystrerin så skulle livet bli bra mycket bättre ;)

2009-05-22 @ 14:20:31
URL: http://jca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hysteri? Jag? Näääää ;)

2009-05-22 @ 17:46:13
Postat av: Eve

KLOCKAN 4!?!? du är ju galen... ;)

2009-05-22 @ 18:23:07
URL: http://knutthebear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0