En sömnig söndag..

Helgen har varit så lugn så lung..
Fredagen
bestod av jobb och träning så somnade relativt tidigt. Inget mer att tillägga där..
Lördagen gick i samma anda och resulterade i träning (med en viss besvikelse som inte infann sig men även med en viss trevlig del som däremot blev likt planerat, nice!), tårtfika med sussi och massa onyttigt på kvällen framför filmen Phantom of the opera. Den är verkligen heeelt fantastiskt bra! Jag å Jules såg ju musikalen i London 2006 och det var bland de häftigaste upplevelser jag varit med om :) så har ni inte sett filmen/musikalen så se den!



Söndagen (idag alltså) blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag ville inte ställa klockan igårkväll då jag sovit lite halvdant hela veckan, och helt oväntat faktiskt så sov jag ända fram till 11.30 vilket än högst ovanligt för att vara mig. Men trots att jag var utvilad så lyckades jag återigen somna ett par timmar på eftermiddagen. Weird! Får skylla på städning och dålig veckosömn helt enkelt :) men nu är jag superpigg efter att ha ätit lite så antar att jag får sitta med uppsatsen för att blir trött igen ;) perfekt sömnmedel! Uppsatsen ska skickas in på onsdag den 27 maj så nu blir det verkligen åka av hela början av veckan för att få den klar! To be continued..

Nu ska jag styra upp oredan som infunnit sig i mitt rum under föregående vecka..

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Julia

jag är kär i fantomen!

2009-05-25 @ 22:38:52
URL: http://jca.blogg.se/
Postat av: Caroline

Mmm han är inte dum ;)

2009-05-25 @ 23:03:10
Postat av: Julia

Jooho, det tycker du ju! Du säger ju hela tiden att han inte är snygg.. Och att han är en möördare! :(

2009-05-26 @ 15:50:16
URL: http://jca.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det är han ju förvisso ;) men okej jag erkänner, han är SNYGG! :D

2009-05-26 @ 20:02:16
Postat av: Julia

YEEES :D

2009-05-26 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0